PIT BIKE MRF 120 TTR e-start
Do jazdy w terenie!
MRF 120 TTR e-start to praktyczny i wytrzymały pit bike, który sprawdzi się jako pierwszy motocykl dla dzieci i nastolatków, stawiających swoje pierwsze kroki w off-roadzie. Obsługa MRF 120 TTR e-start jest intuicyjna, a nauka jazdy przystępna. Ten model został wyposażony w elektryczny rozrusznik (oprócz kickstartera) i półautomatyczną, czterostopniową skrzynię biegów – to sprawia, że opanowywanie i doskonalenie umiejętności jazdy jest procesem nieskomplikowanym. MRF 120 TTR e-start będzie dobrym wyborem dla wszystkich od 10 roku życia.
Twój MRF 120 TTR e-start, Twoje korzyści
Łatwy do opanowania
Jazda MRF 120 TTR e-start będzie płynna, bo ten motocykl wyposażyliśmy w półautomatyczną, czterostopniową skrzynię biegów. To pozwala na ręczną zmianę przełożeń bez konieczności użycia dźwigni. Samo uruchomienie pit bike’a jest łatwe i szybkie, bo MRF 120 TTR e-start posiada rozrusznik elektryczny. Motocykl można uruchomić również kopniakiem. Te opcje są do wypróbowania i stosowania w zależności od preferencji motocyklisty. Jeśli użytkownik dopiero zaczyna przygodę z pit bike’ami, te elementy będą wspierały jego naukę.
Stłumiony dźwięk, pełen wydech
MRF 120 TTR e-start został wyposażony w cichy tłumik z wyjmowanym dB Killerem. Cichy tłumik pozwala na jazdę bez zbędnego hałasu. Wyjmowany dB Killer umożliwia regulację dźwięku – dla spokojniejszej i ściszonej jazdy można go zostawić, a w razie potrzeby usunąć, aby uzyskać pełniejsze brzmienie wydechu.
Siła silnika, wytrzymałość konstrukcji
Sercem MRF 120 TTR e-start jest solidny, czterosuwowy silnik znany z wysokiej wytrzymałości i długiej żywotności. Dopełnieniem solidności jest mocna konstrukcja – solidna rama i wzmocnione komponenty. To one zapewniają odporność na uszkodzenia i intensywne użytkowanie w trudnych warunkach terenowych.
Wygodne i szerokie siedzenie
Podczas jazdy liczy się poczucie stabilności i komfort. W utrzymaniu tego stanu pomoże wygodne, szerokie i płaskie siedzenie MRF 120 TTR e-start.
Kluczowe cechy
- Czterosuwowy silnik o pojemności 120 cm3
- Wysokość do siedzenia 75 cm
- Stopka boczna
- Seryjny cichy tłumik
- Kickstarter
- Rozrusznik elektryczny
- Półautomatyczna skrzynia biegów
- Układ biegów N-1-2-3-4
- Rozmiar kół 14″ przód, 12″ tył
- Koła aluminiowe – lekkie i wytrzymałe
- 65 kg wagi
- Chłodzony powietrzem
- Stalowa rama
- Hydrauliczne hamulce tarczowe z przodu i z tyłu — umożliwiają skuteczną siłę hamowania, co sprawdzi się szczególnie u początkujących i młodych motocyklistów
- Korek paliwa CNC
- Zalecany wiek minimalny 10 lat
- Brak homologacji, pojazd niedopuszczony do ruchu drogowego
Czy jazda na MRF 120 TTR e-start jest bezpieczna?
Tak. MRF 120 TTR e-start został stworzony dla dzieci i nastolatków. Ten model posiada średniej wielkości koła (idealne dla nieco wyższych dzieci), odpowiedzialne za właściwą przyczepność i komfort jazdy.
W zachowaniu bezpieczeństwa jazdy pomogą niezawodne hamulce tarczowe hydrauliczne, które gwarantują skuteczne hamowanie. To kluczowe, kiedy pozwalamy młodym użytkownikom na jazdę w terenie.
Ekonomia w stylu MRF 120 TTR e-start
Długą żywotność i wytrzymałość motocykla zapewnia mocny, czterosuwowy silnik. To dzięki niemu można cieszyć się radością z jazdy przez wiele lat.
Solidna konstrukcja i wzmocnione komponenty zwiększają odporność motocykla na uszkodzenia. Motocykl bez problemów pokona przeszkody, wzniesienia i wyższe podjazdy. MRF 120 TTR e-start opiera się intensywnemu użytkowaniu nawet w trudnych warunkach terenowych.
Serwis i konserwacja MRF 120 TTR e-start
Motocykle marki MRF są proste w obsłudze i wyjątkowo niezawodne, co przekłada się na mniej czasu spędzanego na naprawach, a więcej na czerpaniu przyjemności z jazdy. Podstawowe czynności o jakich należy pamiętać przy dbaniu o MRF 120 TTR e-start to:
Wymiana oleju
Olej warto wymieniać w regularnych odstępach czasu, zgodnie z rekomendacjami zawartymi w instrukcji obsługi.
Regulacja zaworów
Niewłaściwie ustawione zawory mogą prowadzić do spadku mocy, zwiększonego zużycia paliwa oraz szybszej eksploatacji silnika. Rozważnie jest kontrolować czy zawory są dobrze wyregulowane.
Kontrola i regulacja łańcucha
Dla większego bezpieczeństwa i płynnej jazdy łańcuch napędowy powinien być regularnie kontrolowany i w razie potrzeby napinany oraz smarowany.
Gdzie mogę jeździć MRF 120 TTR e-start
Miejsca do jazdy MRF 120 TTR e-start:
- specjalnie przygotowane tory off-roadowe,
- motocrossowe hale wewnętrzne i zewnętrzne,
- tereny zielone, łąki, piaszczyste ścieżki (warto sprawdzić lokalne przepisy).
MRF 120 TTR e-start nie posiada homologacji. Oznacza to, że nie można poruszać się nim po drogach publicznych.
Wymiary i waga
Dobrze wiedzieć
MRF 120 TTR e-start to motocykl, który jest uniwersalny i idealnie sprawdzi się jako pojazd dla rodziny. Sprawi radość i dziecku, i dorosłemu.
- Pojemność: 120 cm3
- Gaźnik: NIBBI PE19
- Wysokość siedziska: 75 cm
- Rozruch: rozrusznik elektryczny, kickstarter
- Skrzynia: półautomatyczna, N-1-2-3-4
- Hamulce: tarczowe
- Koła: 14″ przód / 12″ tył
- Waga: 65 kg
- Zalecany wiek: od 10 lat