PIT BIKE MRF 160-R SM

Dla zaawansowanych miłośników supermoto!

Pit Bike MRF 160-R SM to mocna propozycja dla zaawansowanych użytkowników, którzy nastawieni są na intensywne treningi i udział w wyścigach. Z tym pit bike’iem użytkownik otrzymuje mocny, czterosuwowy silnik o pojemności 155 cm³, który zapewni doskonałe przyspieszenia i pozwoli na dynamiczne zwroty podczas jazdy. Solidna konstrukcja, precyzyjne zawieszenie i nowoczesne rozwiązania techniczne zapewniają riderowi pewną lokatę w sprzęt, który sprawdzi się na torach asfaltowych i pozwala osiągać imponujące wyniki.

Twój MRF 160-R SM, Twoje korzyści

Silnik stworzony, by rozbudzać emocje

Mocny, czterosuwowy silnik o pojemności 155 cm3 to gwarancja świetnych osiągów i dynamicznej jazdy. Z MRF 160-R SM pokonanie wyzwań, które postawi przed zawodnikiem tor asfaltowy, będzie tylko kwestią czasu. Błyskawiczne przyspieszenie i dynamika jazdy spowodują wyrzut adrenaliny i drżenie serca. Nie bez wpływu na jazdę 160-R SM pozostaje krótki rolgaz, który umożliwi lepszą kontrolę i ekspresową reakcję na warunki, pojawiające się podczas wyścigu. Ten pit bike doskonale nadaje się do treningów na torach asfaltowych oraz zawodów supermoto. Mocny i zwinny – pozwoli na opanowanie sytuacji na każdym zakręcie.

Przyczepność pod kontrolą

Pit Bike MRF 160-R SM został wyposażony w koła supermoto w rozmiarze 12 cali. Są one idealne do jazdy po torach asfaltowych. Taki zestaw zapewnia doskonałą przyczepność, kontrolę i precyzję prowadzenia, co jest kluczowe podczas szybkich zakrętów i dynamicznej jazdy w wyścigach supermoto. Dzięki takim kołom motocykl zyskuje lepszą stabilność, co pozwala na bardziej agresywną jazdę oraz szybsze pokonywanie toru. Z takim sprzętem można dać się ponieść bez obawy o utratę kontroli.

Lekkość, wytrzymałość i bogactwo dodatków

Lekka konstrukcja pozwala na zwinne i łatwe pokonywanie kolejnych odcinków toru. Motocykl waży zaledwie 65 kg. Niska waga to zasługa lekkiej ramy i wahacza wykonanego z aluminium. To kolejna cecha, która dodaje poczucia większej kontroli nad pojazdem, co jest szczególnie przydatne zwłaszcza na technicznych odcinkach toru.

MRF 160-R SM zostało wyposażone w praktyczne dodatki. Najważniejsze z nich to cichy tłumik, który poprawia komfort jazdy oraz zmniejsza hałas. Wzmocniona dźwignia zmiany biegów, która zwiększa trwałość i niezawodność. Korek paliwa CNC dodaje estetyki i funkcjonalności.

Indywidualne dopasowanie

Pit Bike MRF 160-R SM został wyposażony w pełni regulowane zawieszenie z przodu i z tyłu. To daje możliwość dopasowania motocykla do ridera, a to przekłada się na jego komfort i poczucie stabilności podczas pokonywania zakrętów.

Ten motocykl pozwala na znaczące modyfikacje, co przekłada się na jego popularność wśród pasjonatów, dopasowujących pojazdy do siebie. Jakie są możliwości zmian w 160-R SM? Wymiana opon, montaż innego rodzaju kół czy akcesoryjnych hamulców, a także zainstalowanie niższego siedzenia. Te zabiegi pozwalają na optymalizację osiągów i dostosowanie motocykla do własnego stylu jazdy. Poczucie personalizacji wiąże ridera z pojazdem i daje jeszcze większą satysfakcję podczas rozwijania umiejętności.

Kluczowe cechy

  • Czterosuwowy silnik o pojemności 155 cm3
  • Wysokość do siedzenia 74 cm
  • Stojak w zestawie
  • Seryjny cichy tłumik
  • Kickstarter
  • Brak rozrusznika elektrycznego
  • Manualna skrzynia biegów
  • Układ biegów N-1-2-3-4
  • Rozmiar kół 12″ przód, 12″ tył
  • 65 kg wagi
  • Chłodzony powietrzem
  • Chłodnica oleju – zapobiega przegrzewaniu się oleju, co poprawia smarowanie i wydłuża żywotność silnika
  • Możliwość montażu niższego siedzenia
  • Stalowa rama
  • Ostry wałek rozrządu, lekkie magneto i krótki rolgaz – szybsza reakcję na manetkę
  • Regulowane zawieszenie przód i tył
  • Wydajne tarczowe hamulce hydrauliczne
  • Crash pady na osiach i nakładki na podnóżkach – zwiększona ochrona motocykla w przypadku upadków
  • Wdzięczny model do tuningu – zmiana opon i kół, akcesoryjne hamulce
  • Zalecany wiek użytkownika 12 lat
  • Brak homologacji, pojazd niedopuszczony do ruchu drogowego

Czy jazda na MRF 160-R SM jest bezpieczna?

Tak, o ile motocyklista będzie odpowiednio przygotowany do jazdy i zadba o kluczowe elementy bezpieczeństwa. Motocykl wyposażony został w skuteczne hydrauliczne hamulce tarczowe oraz crash pady na osiach, które chronią sprzęt i minimalizują skutki ewentualnych upadków.

Motocyklista powinien zadbać o właściwy ubiór – kask, ochraniacze i specjalne buty do jazdy. Ważne jest też dostosowanie stylu jazdy do umiejętności, utrzymanie motocykla w dobrym stanie technicznym oraz zachowanie odpowiedniej techniki, zwłaszcza podczas wchodzenia w zakręty.

Ekonomia w stylu MRF 160-R SM

MRF 160-R SM to wdzięczny wybór dla tych, których cenią sobie ekonomiczne aspekty użytkowania motocykla. Mocny i niezawodny silnik przekłada się na długotrwałą eksploatację bez częstych napraw. Dzięki prostej konstrukcji i możliwości samodzielnego serwisowania, utrzymanie motocykla jest nie tylko łatwe, ale też znacznie tańsze. Dostępność części zamiennych w przystępnych cenach dodatkowo obniża koszty użytkowania.

Dodatkowo, zamiast kupować nowy sprzęt, możesz tuningować ten model i dopasować go do swoich potrzeb, co pozwala cieszyć się jazdą na zupełnie nowym poziomie bez konieczności dużych inwestycji.

Serwis i konserwacja MRF 160-R SM

MRF 160-R SM wyróżnia łatwość serwisowania, co jest możliwe dzięki prostym rozwiązaniom technicznym zastosowanym w jego konstrukcji. Serwisowanie motocykla jest szybkie i bezproblemowe, a to pozwala na dłuższe użytkowanie pojazdu między przeglądami.

Aby zapewnić optymalną wydajność, ważne są: przegląd (nawet samodzielny), regularne serwisowanie i konserwacja. Jaki zabiegi warto wykonywać, żeby utrzymać motocykl w doskonałym stanie?

Regularna wymiana oleju

Regularna wymiana oleju silnikowego jest istotna dla prawidłowego funkcjonowania silnika. Warto sprawdzać poziom oleju i jego stan co kilka jazd, a zalecaną wymianę przeprowadzać zgodnie z harmonogramem w instrukcji obsługi.

Serwisowanie filtra powietrza

Filtr powietrza chroni silnik przed zanieczyszczeniami. Zabrudzenia takie jak piasek czy kurz osadzają się na filtrze, a brudny może z czasem przepuszczać zanieczyszczenia wewnątrz motocykla. To może uszkodzić elementy silnika, zmuszając ridera do napraw. Dla własnego bezpieczeństwa i oszczędności warto czyścić i dbać o ten element zabezpieczający.

Kontrolowanie i regulowanie zaworów

Kontrola i regulacja zaworów są istotne dla prawidłowego działania silnika. Niewłaściwie ustawione zawory mogą prowadzić do spadku mocy, zwiększonego zużycia paliwa oraz szybszego zużycia silnika.

Kontrolowanie, napinanie i smarowanie łańcucha

Łańcuch napędowy powinien być regularnie kontrolowany i w razie potrzeby, napięty oraz nasmarowany. Utrzymywanie prawidłowego napięcia łańcucha zapobiega jego nadmiernemu zużyciu i poprawia bezpieczeństwo jazdy.

Wymiana klocków hamulcowych

Klocki hamulcowe należy regularnie sprawdzać pod kątem zużycia i w razie potrzeby wymieniać. Używanie miedzianych klocków hamulcowych w tym modelu przedłuża ich żywotność, ale mimo to regularne sprawdzanie ich stanu jest ważne dla zapewnienia skutecznego hamowania.

Sprawdzanie stanu opon

Opony powinny być regularnie sprawdzane pod kątem zużycia oraz ciśnienia. Utrzymanie właściwego ciśnienia w oponach zapewnia lepszą przyczepność i stabilność podczas jazdy, a także wpływa na bezpieczeństwo i komfort.

Wymiary i waga

Gdzie mogę jeździć MRF 160-R SM

MRF 160-R SM to model stworzony do jazdy po nawierzchni asfaltowej. Można nim jeździć w wyznaczonych do tego miejscach, takich jak:

  • specjalnie przygotowane tory wyścigowe (wewnętrzne i zewnętrzne),
  • place treningowe,
  • szkółki jazdy,
  • przestrzeń prywatna.

MRF 160-R SM ze względu na brak homologacji, ten model nie jest dopuszczony do ruchu ulicznego, co oznacza, że jazda po drogach publicznych jest niedozwolona.

Dobrze wiedzieć

  • MRF 160-R SM to możliwość jazdy po nawierzchniach asfaltowych w halach i po torach (wewnętrznych i zewnętrznych).
  • W standardzie model ten posiada bogate wyposażenie dodatkowe jak: cichy tłumik, wzmocniona dźwignia zmiany biegów, korek paliwa CNC.
  • Możliwość modyfikacji i przebudowy motocykla, która spodoba się osobom, lubiącym personalizować swój sprzęt.
  • Pojazd występuje z oponami różnych marek – zależnie od partii produkcyjnej. O ich markę zapytaj sprzedawcę.


Sprawdź i dowiedz się więcej