Mam 180cm wzrostu - czy pitbike MRF 120/140HQ lub140 TTR nie bedzie dla mnie za mały?
Nie da się ukryć że będzie mały – ale taki ma być z założenia. Jest średnio połowię mniejszy niż normalny motocykl crossowy. Jednak tragedii nie ma i nie musicie się martwić że wybijecie sobie zęby kolanami. Jeśli jesteś naprawdę duży to pomyśl o MRF 140RClub MRF140RCZ – jest on o 10 cm wyższy do pozostałych modeli MRF. Inne rozwiązanie to wymiana kierownicy na wyższą.
Jak wygląda wysyłka pitbike'a ? Czy wysyłacie złożone motory czy trzeba coś skręcać ?
Każdy nowy pitbike jest zapakowany w karton i stalowy stelaż. Po wyjęciu motoru z pudełka należy wykonać serię prostych czynności mechanicznych, takich jak :
-
przykręcenie kierownicy
-
przykręcenie przedniego błotnika
-
założenie przedniego koła
-
zamocowanie tylnego amortyzatora
-
założenie dźwigni hamulca nożnego
Zalecamy jednak zakup u najbliższego dealera – wówczas macie pewność że motor jest złożony poprawnie.
Czy można zarejestrować Pitbike MRF ?
Niestety w tej chwili nie ma takiej opcji. Nasze motocykle są przeznaczone do jazdy wyłącznie po torach zamkniętych, nie są dopuszczone do ruchu po drogach publicznych.
Czym się różni model RC od HQ
Jedno z częstszych pytań jakie nam zadajecie.
MRF140 HQ jest to pitbike oparty o klasyczną ramę potocznie zwaną CRF50. Wysokość siedzenia do ziemi to ok 73cm. MRF140 RC ma większą ramę (potocznie zwana CRF70) i dlatego jest większy o 10 cm.