SUPERMOTO

Pitbike MRF w specyfikacji Supermoto - odkryj na nowo swojego PitBike'a !     Podobnie jak w przypadku dużych motocykli – modyfikacja polega na zmianie kół crossowych na koła z oponami slick ( przeznaczone na asfalt ). Reszta praktycznie bez zmian. Gdzie jeździć? Tory Kartingowe, tory asfaltowe oraz inne cywilizowane miejsca. Najlepszym pomysłem wydaje się wykorzystanie Pitbike’a zimą – na krytym torze kartingowym. Gdy błoto lub śnieg za oknem wystarczy spakować pitbike’a – skrzyknąć kilku znajomych, wynająć tor na kilka godzin i już możecie się cieszyć motocyklem w środku zimy. Na chwile obecną w Polsce są dwa takie tory kartingowe które udostępniają asfalt dla pitbike’ów . Jest to  Restart w Rzeszowie oraz Canpol w Chojnicach.

        Jak się okazało Pitbike Supermoto to również opcja na poważne ściganie. W środku lata odbyły się zawody na asfaltowym torze w Toruniu gdzie na starcie stanęło 16 zawodników. Prędkości dochodzące do do 100 km/h sprawiają że można się pościgać na poważnie. Kolejnym atutem jest to że wszyscy zawodnicy jadą na praktycznie takich samych motocyklach – czyli liczy się technika a nie moc , a wygrać może każdy.

Kolejna runda 27 września w Koszalinie oraz 18 zawodników na starcie pokazała że ta forma ścigania i zabawy ma przyszłość !