FAQ

Poniżej umieszczamy odpowiedź na najczęściej zadawane przez Was pytania.

 

Pytanie: Jak wygląda wysyłka pitbike'a ? Czy wysyłacie złożone motory czy trzeba coś skręcać ?
Odpowiedź: Każdy nowy Pitbike jest zapakowany w karton i stalowy stelaż. Po wyjęciu motoru z pudełka należy wykonać serię prostych czynności mechanicznych, takich jak  :
  • przykręcenie kierownicy
  • przykręcenie przedniego błotnika
  • założenie przedniego koła
  • zamocowanie tylnego amortyzatora ( tylko dolne mocowanie - góra jest już przykręcona)
  • założenie dźwigni hamulca nożnego.
Pytanie: Czy można zarejestrować Pitbike MRF ?
Odpowiedź: Niestety w tej chwili nie ma takiej opcji. Poza tym pojemność silnika jakie oferujemy w MRF klasyfikowały by nasze pitbike'i jako motocykle.
 
Pytanie:  Jak wygląda gwarancja ?
Odpowiedź:  Z racji tego że pitbike'i są traktowane jako sprzęt wyczynowy - udzielamy wyłącznie gwarancji rozruchowej. Wygląda to tak że zawsze po uruchomieniu motocykla zalecamu użytkownikowi kontak z nami i potwierdzenie że wszytsko jest tak jak należy. Gdyby były problemy z pierwszym uruchomieniem służmy wsparciem i działamy tak długo aż problem zostanie rozwiązany.
 
Pytanie: Mam 180cm wzrostu - czy pitbike MRF 120/140 nie bedzie dla mnie za mały?
Odowiedź: Nie da się ukryć że będzie mały - ale taki ma być z założenia. Jest średnio o połowię mniejszy niż normalny motocykl crossowy. Jednak tragedii nie ma i nie musicie się martwić że wybijecie sobie zęby kolanami. Jeśli jesteś napradę duży to pomyśl o MRF 140RC - jest on o 10 cm wyższy do pozostałych modeli MRF. Inne rozwiązanie to wymiana kierownicy na wyższą.